"Three Rivers Source" Esplorazione è Attività di Visita di u Fiume Lianjiang

Avemu seguitu l'alba à u reservoir Xia-Sankeng à a muntagna Da'nanshan in a cità di Puning cù altri membri di Shantou Import & Export Chamber Of Commerce u 23 d'Aostu 2022. È realizatu l'ultima tappa di l'esplorazione "Three Rivers Source". è attività di visita per u 20 anniversariu di a fundazione di a Càmera di Cummerciu: un viaghju à Lianjiang.

1

U fiumu Lianjiang hè chjamatu per u so fiumu serpente è l'acqua chjara.Ci sò 17 affluenti chì scorri in u flussu principale da u nordu à u sudu.U flussu principale hà una lunghezza tutale di 71,1 chilometri è una zona di bacinu di 1 346,6 chilometri quadrati.Scorre in u mare in Haimen Town in Chaoyang District attraversu i distretti Chaoyang è Chaonan di Puning City è Shantou City.Hè u fiumu madre di Puning è Chaoyang in a regione Chaoshan.In a storia, u trasportu d'acqua longu u fiume Lianjiang era assai impurtante.In a dinastia Ming, u Canale di Cotton City hè statu custruitu in a cità di Miancheng, cusì chì u trasportu trà u fiumu Lianjiang è u fiumu Han è u fiumu Rongjiang puderia esse cunnessu senza problemi.In questu modu, i navi puderanu ghjunghje à Haiyang è in altri lochi in modu sicuru è rapidamente senza andà in u mare aperto, risultatu in enormi benefici.I so affluenti di u lavu Baikeng à Chendian Town sta sezione di u fiume pò passà a barca di legnu, a cità di Chendian 44 chilometri sottu à a piccula rota di vapore.

2

Cum'è unu di i trè fiumi matri di u Chaoshan, Lianjiang umidifica a pianura di Chaopu piatta è fertili chì copre 500 chilometri quadrati è ancu nutrisce 3,5 milioni di persone.Cù u cambiamentu di i tempi, Lianjiang crea micca solu persone chì travaglianu è intraprendenti, ma ancu genera una civilisazione agricula compatta è una civilisazione cummerciale intelligente.In a storia, i nostri antenati longu u fiumu Lianjiang navigatu in u fiume in barca, sia passendu per u portu di Zhanglin, sia trasfirendu direttamente à u portu di Longjin à a bocca di u fiume Lianjiang per andà in l'Asia sudorientale da "Barca Rossa", facendu u fiume Lianjiang. valle una cità nativa impurtante di i Cinesi d'oltremare.In u lugliu di u 1987, U Baishui Village nantu à a muntagna Da'nanshan hè statu formalmente identificatu cum'è u locu di nascita di Lianjiang, E parolle "Lian Jiangyuan" nantu à a scogliera di a muntagna Da'nanshan sò scritte da u Signore Wang Lanruo. Ora 35 anni sò passati, malgradu u ventu è pioggia, "Lian Jiangyuan", sta trè caratteri, cum'è u latu di l'acqua gurgling, prufonda intagliata in u cori di ghjente Chaopu, è mai fade.

3

Tracendu e radiche, ùn deve micca scurdate di l'origine.L'esplorazione è a visita à a surgente di i "Trè Fiumi" ci face à sente una siluetta di u tempu: nantu à a riva di u fiumu è di u mare, i navi mercantili vanu è vanu, u mare hè riccu è prusperu, u mare hè riccu. è prusperu, è i cintunari di navi è millaie di vele testimonianu l'ascesa è u splendore di u portu cummerciale in centu anni.Attraversu a visita di a surgente è a traccia di a storia, capiscenu i prudutti è a cultura chì scorrenu downstream da i trè fiumi, pusonu i fundamenti per Shantou per custruisce un portu, furmà un portu cummerciale, è ancu diventà a cità cintrali di u Guangdong orientali, sapemu di più. circa i radichi di a camera di cummerciu in l'ultimi 20 anni.

In seguitu, andemu à Lihu Town of Puning per visità a cità nativa di u Signore Ke Hua, u predecessore di u fronte diplomaticu cinese.Cunnisciamu i stori di Ke Hua à traversu i vechji ritratti, è hà capitu a so missione diplomatica straordinaria è i sentimenti patrioti in a so vita.Incuragisce i culleghi di a Càmera di Cummerciu à piglià u 20 anniversariu di a fundazione di a Càmera di Cummerciu cum'è un puntu di partenza per creà un "Un longu caminu à andà, benefiziu mutuale è win-win".

4

Per assistisce à l'avvenimentu cù a camera di cummerciale Chen Xiongyong, presidente onorariu di per sempre siew-chong tan, vicepresidentu esecutivu di Xu Li sò allentati, Lin xiao, Xu Muying, zhi-hong qiu, vicepresidentu di Zheng Dongsheng, Huang Zhenhua, Zhang Jihong, Zhu Chupeng, Zhou Hanqin, Chen yi, Zhu Rongbin, Wu Zhigeng, vicepresidentu di u rappresentante Huang Yisheng, secretariu generale Sun Weili, supervisore Chen, unità membri Shantou Yisheng Trade Co., LTD., Shantou Feng Chengjia Trade Co. , LTD., Shantou Jing En Kang Biotechnology Co., LTD., è altri patroni di l'imprese è rapprisentanti, è ancu tuttu u persunale di l'uffiziu di u Sicritariu.


Tempu di Postu: Aug-30-2022